Har jag blitt galen?!

Jag har bestämt mig för att ha en träningsutmaning. Vågen och jag drog inte jämt ikväll när jag tänkte "koll väga"(fusk finns inte i mitt vokabulär framöver) mig. Alltså 4 kilo mer än innan jul. Jag vet att jag vägde mig på kvällen och precis när jag druckit 0,5 liter vatten men ändå. Nu är det nog.

Så jag kör på talesättet "allt ont har nått gott med sig". Så utmaningen är att jag SKA träna alla dagar gymmet är öppet fram till den 29 januari! Om det händer något inom den närmsta veckan som ändrar min "livssituation" så får jag köra boxning och konditionstestet på PS hemma istället. Om jag är på annan ort så får jag VILA haha..
När jag genomfört detta så får och ska jag dricka någon drink på kvällen den 29 januari när jag ska ut på Tuppenz.

Galen eller Klok?!
Det var så jävla sjukt jobbigt ikväll på gymmet & det var ju inte en bra start haha..

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

då kan vi skåla tillsammans för vi ska också ut då =) fast ja kör på alkoholfria drinkar så klart =)

2011-01-05 @ 17:01:42
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Helena

KÖR HÅRT HANNA!!!! För annars får du unna dig en drink ändå. Kul ska vi ha!!!! Luv Luv!!

2011-01-05 @ 17:16:38
Postat av: Marion

Vad har jag missat, vad är det då?

2011-01-06 @ 07:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0