Lyx&Slarv dessert - LCHF

Jag kände mig lite sugen på något idag och så har jag choklad hemma sedan jag gjorde muffinsen. Jag får inte längre bara mol äta choklad för då kan jag äta en hel kaka. Men om jag använder choklad och blandar ihop den så är det ok. Högst 2 rutor dock. Här avgör ju du som går på LCHF om du äter choklad eller ej.

Sanna denna rekommenderar jag verkligen till din middag på måndag!!
Så jag tog som vanligt vispad grädde, hallon och sen smälte jag choklad med lika mycket smör. Detta är ju super simpelt men sjukt gott!

Snyggt upplagt va? Men detta är en så jävla god mess.

Om man som jag älskar Ben&Jerry glass så är detta bra nog nära. Massa underbara smaker av hallonen, chokladen och grädden sveper liksom ihop allting.

Ja ni ser ju va underbart smarrigt det ser ut!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja du är onekligen en mäsytare på goda efterätter!=)

2011-01-30 @ 18:55:10
Postat av: julia

Tack för inspiration! I kväll blir det vispad grädde med smält choklad och lingon :)

2011-03-05 @ 15:34:12
URL: http://www.naturligtvisare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0