Tränings Myter

Nu börjar den första mördarveckan. Träning every day! Tyckte därför att det är passande med ett tränings inlägg!

Jag var in på Expressen.se och hittade ett test! Jag älskar test så jag provade och det var riktigt bra upplysningar man fick av alla myter också.

Myt 1.Morgonträning är mest effektivt för fettförbränning: Falskt - det trodde jag var sant! att träna innan frukost iaf.
Myt 2: Man kan punktträna bort fett.: Falskt - jag hade rätt.
Myt 3: Man måste träna 35 - 40 minuter innan fettförbränningen sätter i gång.: Falskt - jag hade rätt.
Myt 4: Styrketräning med lätta vikter ger långa slanka muskler.: Falskt - det trodde jag men så var det ikke.
Myt 5: Muskler omvandlas till fett när man slutar träna.: Falskt - nej så korkad är jag ändock inte.
Myt 6: Vibrationsbälten från TV-shop funkar inte.: Sant - ojdå, jobbigt för dom som köpt sånna men jag hade faktiskt rätt jag trodde inte dom funkar.
Myt 7: Det är grymt bra träning att springa baklänges: Falskt - what?! haha detta var så kul men jag hade rätt!
Myt 8: Får man inte träningsvärk ger inte träningen något.: Falskt - jag hade rätt.
Myt 9: Kaffe innan träningen ökar fettförbränningen.: Sant - What det trodde inte jag, men jag har hört det någon gång.
Myt 10: Armhävningar på knäna har ingen effekt.: Falskt - klart jag hade rätt på denna!

NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hanna gud vad du är duktig!!!=) kämpa på!=)

2011-01-10 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0