God morgon

Jag vaknade tidigt idag vilket var lite underligt. Snart ska jag hämta upp Frida och så ska vi åka och besikta bilen innan vi åker till skolan och skriver ut lite papper till redovisningen på torsdag. Sen åker jag till Växbo och hämtar morfar och sedan åker vi och hämtar mormor.

Passar på att svara på en kommentar:
Anna om Gookväll..:
har du sett BB finalen? tycker du det var rätt som vann?
Sen tänkte jag kolla oxå om du kunde skriva vilka serier du ser på... och vilka du tycker är bäst :)
Svar: Jag såg Big Brother finalen. Jag tycker inte att det var rätt som vann. Jag tyckte inte någon av de som var kvar skulle vinna. Men hellre Martin eller Peter än Simon som nu blev vinnaren iaf. Jag tycker att han känns lite falsk. Det känns som att han sista veckan spårade ur i tankarna.

Andra serier jag kollar på alltid är Criminal Minds! Annars följer jag inte någon serie. Jag kan kolla på något program när jag har tid. Då kan jag kolla på nästan vad som helst men ofta Gilmore girls, House, Cityakuten, SOS gute, 112, CSI, NCIS, Plastikkirurgerna och massa annat.

Kommentarer
Postat av: Anna

åå jag håller helt med! Känns som att alla Älskar simon, skönt med nån som inte gör det :P Jag hejade på martin :)

2011-06-07 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0