Diet vecka 37

Jag är så tacksam att jag har Emma och Sanna som ständiga stöttepelare med denna diet. Emma och jag peppar och pushar varandra och funderar ihop varför det går som det gör ibland. Sanna säger samma saker om och om och om igen tills jag verkligen fattar, det behövs. Men sen har jag en hel bunt med vänner och familj som också peppar mig massor. De är inte lika stränga men de är skönt att veta att dom finns här hos mig. Frågan är vad jag gör för dom?! Jag blir ständigt i fokus på grund av denna diet, men jag har försökt tona ner dietsnacket nu efter 7 månader haha..

Jag tänker köra på stort idag och skriva vikt och mått. Jag har gått ner 0,4 kilo sedan förra veckan vilket innebär MINUS 29 kilo totalt. Jag är överlycklig faktiskt!

Tjocklår 64
Smal lår 58
Vad 43
Mage 105
Rumpa 117
Bröst 114
Arm 33
Tjocklår 64 cm
Smal lår 57 cm
Vad 43 cm
Mage 103 cm
Rumpa 117 cm
Bröst 105 cm
Arm 33 cm
Var på gymmet idag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har sagt det förr och jag säger det igen... HÄRLIGT HANNA!!! Keep up the good work :) Jag tycker det är både bra och dåligt att du fuskar ibland, jag tror det är lättare att hitta en balans då. Kör man väldigt strikt hela tiden är det nog lätt att man ger upp till slut. MEN jag tycker att det är mycket sämre att du fuskar än när du bara är duktig :P Snart du är du över -30 strecket...wwiiiieee!!!!

2011-03-31 @ 12:37:05
Postat av: sanna

Hanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är så fantastiskt duktig, det slår ju aldrig fel haha=)

2011-04-01 @ 10:08:13
Postat av: Annika

Jättegrattis!! Fasiken va duktig du är!! Själv passerade jag -8 idag. En lång väg kvar men det roliga är ju att det inte ens känns jobbigt!!



By the way, jag tror jag dissar den andra Criminal minds serien...men ska ge den en sista chans nästa vecka..kram

2011-04-02 @ 14:50:44
URL: http://takidasky.blogg.se/
Postat av: Karin

GRYMT jobbat. Jag gör mitt försök på måndag. När jag hittade ditt brödrecept så kan jag inte ha nån ursäkt längre.

2011-04-02 @ 21:41:06
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0