Lite tankar å sånt..

Snart är det nya vecka och nya tag. Ingen gymträning what so ever denna vecka. Men massa promenader i det underbara vädret. Kommer troligtvis ha lite mer makt över min tid kommande vecka så då kan jag försöka masa mig iväg till gymmet. 

Min uppgift kommande vecka är att ta reda på vad jag har gjort Bra varje kväll innan jag går och lägger mig! Jag ska fokucera på det!
Jag ska komma underfund med om det är något jag mår dåligt av och undersöka om jag kan förändra mitt mående genom att börja göra något eller sluta göra något!

Jag känner mig verkligen lyckligre när vädret är varmare och gärna soligt! Allting går mycket mycket lättare och jag kan sitta och tänka på hur jag ska göra framöver och leva med ett leende på läpparna. Det är inte alltid jag har känt så.
Idag är sista dagen på denna "Detta har jag ätit i dag" period. Kul att ni är så många som efter frågat det och ännu roligare att ingen av er har kommenterat de inläggen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Det är näst intill 99% chans att jag kommer till bollnäs på fredag :) då ska vi se till att umgås lite mycket!!!

2011-03-07 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0