Promenad

Gud vilket perfekt väder för en längre promenad idag! Det blev hela 5 kilometer! Det är inte dumt för att vara mig. Nilla känns lugn och lite trött ändock, det kanske är stadslivet som börjar ta kål på henne. Ballen känner sig nog nöjd och ligger just nu och sover vid mina fötter.

Vi gick och sa hej till mamma, pappa och Johan som var och städade åt farmor. Det var därför vi tog Granbergsrundan. Vid kiosken kände jag mig lite lee så jag tänkte att jag kikar in där och köper ett äpple. Ja jo jag har börjat äta äpplen ibland, speciellt ok är det om jag tränar/går. Tur som jag hade så satt Erik coh Daniel i en bil där utanför så jag kunde lämna hundarna i tryggt förvar.

Vi täffade på två små söta Shelites efter vägen också. Hon som ägde dom ropade och frågade om hon fick hälsa på dogsen. Självklart! Så vi fick en liten andningspaus även där på Höjden. Vi träffade även på två ursöta Igelkottar! Knäppte kort med telefonen för kameran har jag glömt i Växbo.



Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-07 @ 15:19:47
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0