Kläder del 3

Om ni vill veta hur ni kan äga dessa kläder Klicka här!! Det är ju inte jag som tjänar nå pengar i alla fall. Alla plagg finner du under denna kategori!

Nu tar vi alla plagg som är kvar.. 

Jsfn storlek 46/48.
Inte min färg helt enkelt. Vet inte varför jag köpte den. Oanvänd och super söt.


Ellos storlek XXL.
Ljusrosa cardigan. Använd.


instinct storlek XL.
Jättefin marinblå och vitrandig klänning. För stor för mig. Använd.


plus by ellos storlek 50/52.
Korall cardigan med "guld" knappar. Väldigt mjuk och go. Använd.


rainbow collection storlek 50/52.
Svart tunika med nitar på ärmslut och rygg. Stor och lite sladdrig i tyget. Från Bonprix.se. Oanvänd.


H&M storlek XL.
Inte min stil. Oanvänd. Lite sladdrigt tyg. Coolt mönster. Brottar rygg.

Vill du ha något eller några plagg så maila mig på [email protected] eller kommentera inläggen Del 1, Del 2 eller Del 3. Du finner dom alla under kategorin "Partylite".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0