Lunch och middag

Idag har jag ätit såå gott hela dagen lång. Dock ingen frukost mer än en handfull med nötter. Har dock inte varit hungrig alls och tur är väll det eftersom jag är där det finns hur mycket gott som helst om man nu skulle vilja äta något obra. Har dock ätit väldigt lyxig mat idag. Fick en jättestor "hemmagjord" squash av Malin när jag träffade henne på förmiddagen idag och det är därför det blev mycket Squash idag. Har dock en bit kvar som jag ska äta imorgon kväll.

LUNCH

Rester och en wokmix med bacon och squash

MIDDAG

Lax med Squashslajs, sallad och currycremefraiche

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-10-16 @ 20:01:03
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Anonym

mycket dock :P gillar din blogg!

2011-10-16 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0