500 kronor

Jag sov bort halva denna dag. Jag som tänkte sova i en timme eller två sov i SEX hela timmar. Sen tog jag ett långt bad och nu känns allt mycket bättre. Kände att jag var påväg att bli förkyld imorse och det känns fortfarande så, men jag ska försöka hålla mig från att bli sjuk iaf till på söndag. Denna vecka är fullproppad med jobb och livet.

Nyss var jag och handlade upp kylskåpet. När vi var och handlade i Stockholm så landade våra inköp på 430 kronor tror jag. Idag hamnade jag på 500 kr prick. Idag fick jag dock mycket för pengarna tycker jag. Tre kassar.
Innan - Efter


Frysvaror - Torrvaror

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi va på Citygross och jag köpte omega-3 för 100 kr oxå =)

2011-09-20 @ 20:32:44
Postat av: Marion

Härligt med "billig" mat, det gillar vi :D

2011-09-21 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0