Maten

Shit jag har skött maten pedantiskt bra idag och mår som en stjärna! Inte fått massor gjort men jag har inte ett uns ont i magen eller huvudet. Nu ska jag ta till vara på måbraandet och diska och damsuga innan jag ska åka iväg till Helena på Mary Kay party. Tyvärr har dom ju slutat sälja det enda jag vill köpa, honungsmelon handskrubb och inpackning. Men prova och lyssna kan man ju alltid göra. OCH det utan att smaka något fika.

Hur går det för alla er där ute med maten. Lisa, Stina, Malin, Marie, Lotta, Emelie och alla ni andra som har kommenterat här på bloggen att ni också går på LCHF. Jag vill så gärna veta om ni nått ert mål? Äter ni LCHF för att gå ner i vikt eller för att må bra?


Kommentarer
Postat av: outofsweden-blogger

Själv äter jag lchf för att hålla magen lugn, slippa blodsocker-svängningar och vara viktstabil!

2011-09-13 @ 17:18:55
URL: http://outofswedenfoodblog.blogspot.com/
Postat av: MalinKalin

Duktig du är som sköter maten :)

Kul med såna där partyn :) Vill du komma om jag har ett Oriflame-party nån gång! :P

2011-09-13 @ 20:45:04
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0