Hej och välkommen till mitt nya liv!

Jag är en 28 årig tjock tjej som har bestämt mig för att gå ner 24 kilo. Jag har en tidslimit på 1 år, en väldigt lång tid. Helst ska jag vara klar i september då jag vill åka utomlands. Metoden som jag ska använda mig av heter LCHF. Lite kolhydrater och mycket fett. Har hört att denna ska vara bra, lätt och effektiv. Ni kommer att få ta del av denna resa via min blogg. Det blir ett viktinlägg varje torsdag, även lite mått. 
 
Jag har även som mål att aktivera mig 3 gånger per vecka. Antingen rida(med mockning och stallsysslor), gymmet eller jogga.
 
Mina (nya) morötter är:
Minus 3 kilo - Ett 10 gångers klippkort på gruppträningar och joggingbanan.
Minus 5 kilo - En resa till Stockholm och hälsa på Hanna & Linnea.
Minus 10 kilo - Kryssning.
Minus 13,4 - Middag med vänner!
Minus 18 kilo - En resa till typ Ullared.
Minus 24 kilo - Då ska jag ge mig själv precis vad jag vill ha just då.

 
Ska vi kämpa tillsammans? Vill du också gå ner i vikt? Gört med mig! 
Min resa börjar idag, hänger ni med mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

är inte 24 kg lite för mkt för dig att gå ner?! tror du skulle se för smal ut då...

Svar: Hej!Nej 24 kilo är nog alldeles lagom. Tänk på att jag är väldigt lång. Det finns lätt 24 kilo att ta bort. Har du sett Carolina Gynnings "nya" kropp, om den är sund så finns det inget för smal..
Hanna

2012-12-20 @ 17:26:42
Postat av: Helena

HEJA HANNA!!!! Jag håller alla tummar jag har. Jag vet att du grejjar det. Sätt bara din envisa sida till så klarar du allt :) Snart har du nått ditt mål. STORT!! Vi måste ses snart!! Saknar min Hannis!! Fredagsmiddag efter allt jul och nyårsfirande kanske??! Kram vännen

Svar: Tack:)!! Ja absolut!
Hanna

2012-12-20 @ 21:03:17
Postat av: Nina

Men gud vilken abstinens jag haft..har inte kunnat vara inne på din blogg på flera dagar, det har varnats för att någon skulle "kapa min identitet" eller nått i den stilen, samtidigt som rutan om varningen kommer så plingar det skithögt (eftersom jag inte skruvat ner volymen på högtalarna) Jisses jag höll på att sk*ta på mig när signalen kom..
Nåja, nu önskar jag dig en god Jul

Svar: Hej!Haha tur att jag inte har bloggat någonting nästan då. Skumt, jag har frågat runt men ingen mer har sett din varning. Härligt att du är tillbaka!
Hanna

2012-12-21 @ 00:40:43
Postat av: Rafsa

Hej gumman, ser att du som jag hamnat lite på snett måste vara julen :(

Jag började på nytt i onsdags, har du planer på och äta vanligt under jul/nyår?

Fan att det ska vara tufft under dessa tider :(

Men vi kan heja oss :)))
Kram

Svar: Nja julen har ju inte börjat ännu så den kan jag inte skylla på. Härlit, vad är ditt mål från i onsdags och till när? Nej jag ska äta LCHF under jul och nyår. Får dock äta vanlig sill trots att det är socker i dom. Sen får jag äta senap.
Jag känner faktiskt inte alls att det ska bli jobbigt med jul och sånt. Är totalfocuserad.

KRAM
Hanna

2012-12-21 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0