Perfekt lördag

Hanna och jag har verkligen haft en urmysig dag. Precis som vi alltid har. Mår så himla bra när jag är här. Vi har shoppat lite trots att jag inte borde, jag borde spara till en telefon. Men vafan det är mycket man borde i livet. Sen fixade jag middag och efterrätt och snacks. Vi har även varit på kalas hos Jessika och myst massa med barnen. Hanna är så himla lugn och tålmodig som mamma. Hoppas jag blir så som mamma någon gång i framtiden.

Nu sitter jag uppe och slökollar lite på "Den perfekta stormen" själv. Sindre vaknar klockan 5 på morgonen så Hanna gick och la sig för en stund sedan så hon orkar med morgondagen. Jag är dålig på att gå och lägga mig i tid som vanligt. Jag har en plan för imorgon, hoppas jag lyckas. Hanna behöver lite vila och umgänge med Emil.

Vi kollade på Melodifestivalen också. My lord vad värdelöst. Den enda vi gillade var Marie Serneholt(heter hon så?) och vi fattar verkligen inte hur Sean Banan gick vidare och inte hon. Afrodite borde också ha kommit med. Thorsten Flinck, vad/vem är han egentligen? Det var någon på twitter som skrev om alkohol, horor och lite sånt i samband med honom. Känns som att han vill verka väldigt underlig men är väldigt tråkig bara? Lite som Plura, "Jag är alkoholist och jag dricker vad fan och när fan jag vill, röker inne gör jag också, Helst mitt i maten". Jag gillade dock Helena Bergström som programledare! Skitbra, rolig och charmig!







Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla klart på filmen. Eller jag ska försöka hitta inspelningsfunktionen som jag vet att ska finnas. Typiskt att jag inte frågade Hanna innan hon hoppade i säng. Det är ändå drygt en timme kvar av filmen och nu kan jag ju inte sluta kolla. Jag rekommenderar verkligen kycklingen som vi gjorde ikväll, så jäkla god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0