Home sweet home

Jag är nog en av de mest hemma kära personerna som finns. Mår verkligen så bra när jag kommit hem igen. Allt är som vanligt liksom. Fast det är roligt och skönt att vara borta ibland också.
Har hunnit med sjukt mycket idag. Igår när jag kom hem så såg jag en lapp om att det 07:15 idag skulle komma renoveringsgubbar hit. Då skulle vissa skåp vara ur plockade och golvytor rena. Kul att läsa det typ halv två på natten. Bara till att plocka bort allt. Imorse knackade två trevliga killar på balkongen och sedan stannade dom HELA DAGEN. Haha ni kan inte tänka er hur det såg/ser ut här. All packning och djuren och kaos. Men allt gick bra. Jag blev utan vatten och toa och lägenhet så jag flydde till Johanna och tog en dusch. Sen var vi på stan och käka lunch och köpte jordgubbar. Myste runt och hade det allmänt bra. 

Nu ska jag strax åka till stallen och pussa lite på pollarna. Sen blir det nog ett glas vin eller två med Johanna! Grannen kikade in här nyss och frågade om jag ville komma över på ett glas vin på "balkongen" för att fira att vi har ett fungerande avloppssystem. Gulligare grannar kan man inte hitta. Hon passade Katten idag när byggarna var här också, blev lite trångt här inne i min lilla lya.

Vill ni se fler bilder från Grekland? 

Lena, du frågade om OSTPAJEN och det kan vara precis vilken ost du vill. Jag brukar ha den mest smaklösa som finns eftersom jag inte gillar stark ost. Men vissa använder Västerbottenost och sånt tjafs:)!

Nina, Kul att du gillar bloggen! Jag älskar att klicka runt bland gamla inlägg och läsa hur jävla bra jag har varit ibland! Det är inte alltid så lättliksom. Kul att se hur tankarna kan gå upp och ner. Läs och kommentera!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanna! Du måste masa dig hit och hämta din inbjudan till kalaset å! Jag är ju stolt för den är så fin! Så Ta med en flaska vin och hunden hit imorgon kväll tycker jag! /fattig studentmorsa som snyltar vin av andra och inte har tid att gå på systemet Imorgon pga scrap träff

2012-06-01 @ 21:21:47
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Em

trevligt med ett glas vin med grannen! bjud på lite pics nu :D vill se hur mysigt du har haft det i greklandet!

2012-06-01 @ 22:21:08
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0