Hej träningsvärk

Jag har träningsvärk i princip hela kroppen idag. Sen har jag även blåmärken på innanlår och fotleder. Men det känns som att jag återfått lite ork och glädje så då kanske det går jämt ut. Idag har Johanna och jag vart ute och tolkat efter Winston. Han var lite bakskygg och drog gärna iväg i väldans fart för att sedan aldrig mer vilja stanna eftersom den där bakom hela tiden var kvar. Men snart nog kommer det nog gå bra när han bara vant sig lite mera.
 
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa helt ensam. Baltazar har sovit här inatt så jag är här och hämtar honom. Snart ska vi åka hemåt och invänta besökare. Har tvättstugan ikväll också tänker tvätta upp alla ridbyxor och lägga undan för nu kör jag med thermoleggings och täckbyxor.
Baltazar älskar snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0