Mysigt i stallet

Fick rätt mycket tid i stallet ikväll och jag älskar att stå där och hänga på Winston och bara andas. Undra vart jag skulle vara idag om jag inte hade haft hästarna. Det känns helt främmande. Jag kanske hade varit en mer hård människa fortfarande och inte så analyserande. Det känns dock bra att vara den jag är nu så jag kan inte vara mer glad för att jag har hästarna i mitt liv. Vi fixar rätt mycket mer i stallet just nu för hon som äger stallet har lite ledigt. Jag trivs med det, älskar att få skotta hö och fixa i ordning med all mat och ha lite ansvar i vardagen. Men det är i vanliga fall rätt så bekvämt att ha någon som tar in och kvällsmatar också. Just nu har jag dock tiden att vara i stallet mycket så då lider jag inte ett smack av att få mer sysslor än i vanliga fall.
 
Dansa är en av de finaste hästarna jag någonsin träffat!

Nu ska jag ut i stormen med Baltazar en sväng innan det blir sängen. Jag hoppas stormen drar iväg fort för jag tänkte ut och rida imorgon bitti. Hoppas Winston är peppad men inte på tårna. Vi ska öva på att gå fort haha.. Kram & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0