Nio dagar stalltjänst

 
Lina har åkt på semester så jag sköter om hästarna själv. Eller vi har ju ett riktigt bra stall där avbytaren släpper ut hästarna och Annika kvälls matar annars skulle det vara ett himla pysslande och åkande. Så det jag gör är mockar, släpper in, borstar, matar, fixar maten till morgonen, lägger ut hö i krypinet som de äter dagen efter, fyller vatten och pussar på hästarna såklart! Sen så motionerar jag ju Winston som vanligt. Idag hade jag skitbra skränig musik på i stallet och alla sysslor bara tog slut fort.
 
Winston vilade idag för min kropp behövde vila, framsidorna på mina lår är helt stumma. Imorgon ska jag försöka ta mig ut på en tur ensammen igen.

Kommentarer
Postat av: Minna Unogardt

Du är verkligen en härlig person. Skall laga receptet med bacon och ägg och ost i ugnen..
Gott nytt år!

Svar: Nämen oj tack :)! Är det något recept jag har här på bloggen?! Gott nytt år till dig med :)!
Hanna

2013-12-30 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0