Rida i snön

Igår tänkte jag att Winston skulle ha vilodag(om inte Lina hade lust och tid med en tur) men så kom jag till stallet och Hevig skulle ut och rida Lukas så då ändrade jag mig och tänkte att jag kan ju rida en vända och sen rida bort till tåget och vända själv. Men då lyckas jag böja tummen rakt bakåt när jag skulle dra åt en brodd. Det gör så jävla satans ont och Hedvigs kommentar var "Du har tårar!". Det är helt sjukt att det kan göra så ont efteråt för precis när den böjs känns det inte alls. Jag avbokade ridningen och tog med Winston i grimma istället.
 
Idag tänkte jag att jag ska fasiken ta mig iväg och rida till backen bortanför tågrälsen. Hoppas Winston är på bra humör och att min tumme orkar hålla honom. Om det går kalasbra ska vi nog prova en galopp på E också. Allt för att utmana ödet. Känns som att min kropp pajar ju oavsätt vad jag gör. Har hört att det ska toksnöa 30 cm ikväll och det passar mig ypperligt. Winston ska tydligen avsky snöväder och jag älskar det nästan jämt så vi får se hur det går.
 
Gooood morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0