Måttstock

Träningen brukar ju visa sig mer positiv på mått än på vågen för min del så jag bestämde mig för att mäta allting igår. Känns underligt att vissa mått verkar större nu än förut trots att jag aldrig har vägt såhär lite. Men det är ingenting att deppa över. Mätte på kvällen så jag borde ha mindre mått på morgonen?! Tänkte mäta en gång per månad, första torsdagen i månaden.
 
"Start" mått:
Mage: 108 cm
Bröst: 104 cm
Arm: 32 cm
Under bröst: 90 cm
Tjocklår: 62 cm
Smallår: 57 cm
Vad: 44 cm
 
Såhär mäter jag:

Kommentarer
Postat av: Marion

Härligt att läsa Hanna!

Våra mått är nästan lika nu, är bara några cm som skiljer. Tjoho vad du är bra!

2013-01-12 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0