Viktupdate vecka två

Förra veckan gick det ju jävligt bra(-2,8 kilo) så denna vecka förväntade jag mig inga höga siffror. Igår låg jag på plus 0,5 kilo. Men jag skippade ingenting i gårdagens kost, det kan lätt bli så när jag grips av panik för att inte vågen ska vara min vän. Eftersom jag oftast inte är hungrig så är det ingen stor grej men jag vill ju äta som en normal människa och inte för lite. Jag har ätit bra denna vecka. Men trots det... minus 0.1 kilo. Så minus 2.9 kilo totalt.
 
 
Jupp, nu är bildupdatesen tillbaka. Jag tror det ger mig lite mer motivation och det brukar alltid vara uppskattat av er läsare. Så nu kan det bara bli bättre heller hur?!

Kommentarer
Postat av: Marion

HERREGUD vad du blivit smal! Du är så jävla duktig! Jag är skitdålig på att kommentera, men är in flera gånger i veckan och läser och följer din resa, och jag kan bara säga att jag är SÅ impad av dig!

-2,9 kg är bättre än 0, så det är bara att köra på! Du vet att du kan!

2013-01-03 @ 20:48:59
Postat av: Paulina

Minus är alltid ett minus!

2013-01-03 @ 23:40:38
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Nina

Minus kan också vara ett plus :)

Svar: Hur menar du?
Hanna

2013-01-04 @ 22:28:04
Postat av: Nina

Men Hanna.. Ett minus på vågen kan ju vara ett plus, eller hur? :D

2013-01-05 @ 01:12:26
Postat av: sanna

harligt att se dig pa banan hanna!!!

Svar: Visst är det:)! Känns skönt!
Hanna

2013-01-06 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0