Jag har ALDRIG vägt så lite som jag gör nu.

Jag tränkte att jag måste kolla hur mycket skada min utekväll gav. Då pratar jag såklart skada på vågen. Och det överaskade mig och gav mig det bästa resultat jag någonsin haft. Nu ligger jag på minus 42,7 kilogram totalt. Hade ju fastnat på minus 41 som mest hela året. Nu är jag kanske på G. Kanske ska gå ut varje helg, eller så kommer straffet senare i veckan. Men just nu tänker jag fira med ännu en kopp Svampsoppa. Mmm..
 
Drack vinet som jag fick av Anette i julklapp!

Jag kan meddela att jag enbart drack vin igår. Om ni följer mig på Instagram kunde ni se mig med en Jägerflaska men det var bara på skoj. Fler bilder kommer senare, vi hade en riktig flumkväll.

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha, FLUM är Underbart !

Svar: Ja verkligen välbehövligt!
Hanna

2013-03-03 @ 18:26:08
URL: http://soderomsjons.blogg.viivilla.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0