Torsdag

Ja ni vet ju att jag har vägdag på torsdagar men jag tar en paus nu. Jag måste hålla fokus på andra saker i livet och jag vill inte se något negativt på vågen därför slutar jag nu väga mig i en månad. Det kan vara så att jag uppdaterar någon torsdag innan dess men troligtvis inte. Kommer att träna massor och det påverkar alltid min vikt negativt så jag behöver denna vägpaus. Mitt midjemåtts mål på 88 cm hänger dock kvar. Ska kämpa som attans för att nå det.
 
Nu har jag precis kommit hem och laddar med lite Grok och bloggläsning. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud Hanna, kollade på ett gammalt videoinlägg från 2010-06-30..Tack för dagens skratt från en som är trött efter flera dagars magsjuka :)

Svar: På mig? Herregud vad är det?!
Hanna

2013-05-03 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0