Bra känsla

Livet rullar på, jag vet att jag har skrivit det ett flertal tillfällen i denna blogg tidigare. Idag ser jag det som väldigt positivt. Jag gör det jag vill och nästan endast det. Hela jag mår väldigt bra trots att jag är mitt uppe i flera olika förändringar i livet. Men det är väl ett framsteg att kunna fungera även under stora omställningar. Just idag ser jag fram emot allting jag har framför mig.
 
Idag har jag haft mysmorgon med världens bästa hund, hur ska det bli när jag ska jobba framöver. Sen ringde min filurare och pratade livet i nån timme. Sen blev det 8 km prommis med Marie, Arvid och Baltazar. Efter det shoppade jag ett par för små träningsbrallor, storlekar är verkligen så olika och det stör mig. Kvällen spenderades i stallen med mina stora ögonstenar. Lina hoppade Dansa och red Bronzac så jag och Baltazar pysslade nån timme i Storstallet och sen åkte vi till Lillstallet där min darling står. Han är så härlig! Jag blir alldeles lycklig i magen av att veta att han står där och finns i mitt liv, varje dag så länge jag vill!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0