Fin dag

Det var svinkallt i morse, is på bilarna. Jag vill inte ha vinter. Tycker höst är alldeles utmärkt som årstid. Allt är lagomt på hösten. Vintern är bökig med massa kläder och snö och allt blir blött. Nej jag trivs nog allra bäst nu. Och ljuset sen, helt underbart när solen ligger på och alla höstlöv har täckt marken. Jag njuter!
Köpte en jättefin tröja på A&B idag. Ljusrosa! Tänkte matcha den med en svart långkjol som jag köpte häromdagen. Blir nog en bra höstig outfit.
 
Eftermiddagen spenderade Baltazar och jag med Sofia och Vincent. Vi tittade i affärer och sen åkte vi till stallet för att mocka och mysa lite med Winston. Winston har funnit ett nytt lugn i stallet även när han är själv ute med mig/oss nu. Så skönt att han bara står stilla och njuter av att vara med oss människor också. Tänkte hoppa upp och knäppa lite fina höstkort barbacka men ångrade mig då jag kom på att mina byxor skulle bli vita. En annan dag när jag har ett par andra byxor på mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0