Fredag

Vad gör man en kväll då man varit i stallet på dagen? Jag har inte en susning. Sitter här helt apatisk och stirrar in i en svart tv. Åkte till stallet med Linda och Vidar imorse. Linda mockade och jag traskade längst ner i hagen och hämtade min fina kille. Vidar är lite rädd för honom, han upplever nog honom väldigt stor. Vi skrittade en sväng till verkstaden och sen hoppade jag av så fick Vidar rida hem. Winston var hur snäll som helst. Dock så går han inte bra med bakbenen. Vi såg att han slitit ner ena skon väldigt mycket och det kanske är på grund av att han drar i den lite i varje steg. Han skoddes för ca 2 veckor sedan så skon borde inte vara såhär nersliten. Så jag ska kolla upp det. Efter Winstons lilla tur fick Vidar rida en sväng på Lukas på Trekanten. Vidar tyckte att det var en mycket bättre häst som passade honom.
 
 
Efter stallet käkade vi lunch i Kilafors. Sen skyndade vi oss hem för jag hade bokat ett gympass med Johanna klockan 14. Efter gymmet varvade jag ner med ett varv runt sjön med Baltazar vid min sida. Tänkte gåjogga men gav upp efter 1 km då knät började göra för ont. Så då gick vi resten.
 
En mycket bra dag. Nu är det dock kvällen kvar och jag kanske bara ska vara hemma och mysa ner mig i soffan?! Det låter väldigt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara skönt också! I soffan...

2013-10-04 @ 20:16:24
Postat av: MalinKalin

Åh kul med nya designen på fina pållen :) Han ser verkligen hur mysig ut som helst!
Sv: Ja vi kikar på lite hus här :)

Svar: Han är mysig men väldigt mycket häst :)
Hanna

2013-10-05 @ 23:38:14
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0