Tisdag

Idag skulle jag ha hunnit så mycket mer än vad jag har gjort. Åkte till stallet klockan 8 med Linda imorse och red Winston och mockade sedan stallet. Linda blev helt slut. Jag behöver verkligen stalltiden. Det är så avkopplande och mysigt att bara stå med ett hästs huvud i famnen. Linda fick också rida på Winston. Hon tyckte att det var jätteroligt och jag älskar att se hur hästar påverkar människor som är ikke hästfolk.
 
När jag kom hem så käkade jag mat, rättika gratäng utan någonting, så gott! Sen la jag mig på spikmattan och somnade. Alla nya jobbannonser är genomtittade, en smoothie med blåbär är uppäten och nu blir det promenad med Baltazar i de nya skorna.
 
Blåbär, yoghurt, grädde, cocosflarn och pinjenötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0