Ljuvliga lördag

Jag sitter lite rastlös i soffan och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag. Ska till stallen ikväll men jag har flera timmar kvar tills dess. Tänkte gå en mil för att det är "Tjejmilen" i Stockholm, men jag ska vila så jag är pigg i benen imorgon. Så kom jag på att jag kunde försöka slå tiden upp på Bolleberget, men så kom jag på att jag ska vila benen. Ja and so on. Vad gjorde jag innan jag rörde mer på mig? Ska nog cykla och kolla på området där lägenheterna ligger. Det blir nog mitt mission idag.
 
Låg ute på en bänk i solen en timme tidigare idag, tänk vad mycket det gör att solen skiner!..
 
I min smootie:
1 dl blåbär
1 dl hallon
typ 1 dl grädde
1 stor matsked cocosfett
typ 1 dl vatten
en skvätt päron/kiwi saft med stevia
1 stor tsk algpulver(min detox ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0