Mat

Var längesen jag skrev något av vad jag äter så idag när jag ändå fick ett ryck så tänkte jag att jag kan dela med mig. Blev toksugen på Kyckling och Café de Paris sås. Så jag gick in på affärn och nope ingen kyckling. Bestämde mig då för kycklingfileér och sås. Så nu har jag gjort en fin lördags middag.
 
Tog skivade kycklingfileér(jag skar bort alla slamsiga vita grejer) och la i en form, sen hackade jag en mosarellaost och 4-5 soltorkadetomater och la på och sen ett till lager kyckling, saltade och chilipepprade lite. In i ugnen på 200 grader i 30 minuter. Som tillbehör tog jag färdigbrödet och smörade och ostade och shoopade in i ugnen, varma mackor alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0