Längre runda

Vi red till badet igår och skulle försöka få dom att bada. Det gick inte alls. Dom är så himlans tråkiga. Vi red först och sist och bredvid och överallt. Winston blir så seg före men det är väldigt stor skillnad mot för tidigare såklart. Vi ska dock öva mer på att få honom att gå först utan tvekan i steget. Sen klarar han inte av att galoppera i Dansas takt. Han klarade ju inte av Jusses heller, han galopperade ju fort som attans och Dansa sakta sakta. Winston är liksom mitt i mellan.
 
Känns som att jag börjar hitta min plats i nya sadeln. Den är så skön men man sitter ju lite annorlunda. Jag upplever att jag lättare tappar stigbyglarna nu och det är nog det enda negativa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0