Snart tolv

Jag är helt sprudlande glad att jag hittat en tillfällig lösning på mitt "tomma" liv framöver. Det har liksom inte bara vart kosten och träningen utan livet överhuvudtaget är ju helt planlöst nu när jag inte jobbar. Även om jag såklart har saker jag göra så känns det bra att ha vissa fasta punkter.
 
Ikväll skulle jag ha diskat  allt från middagen igår men istället har jag suttit här i soffan och spionera runt på allt och inget. Så nu får jag sätta fart med lite dusch, middag och sen sängen. Disken kan lika gärna vänta tills imorgon.
 
Jag längtar tokmycket till imorgon då vi ska ut och rejsa med hästarna. Jo ni det är Linas uppdrag från tränaren denna vecka.. att springa fort i 20 minuter. Jag kommer att vara helt slut. Men det ska bli himla spännande att se om vi orkar, alla vi fyra, jag kurkar nog först, eller Winston. Hoppas det inte blir regn och inte sol. Då är jag nöjd!!
 
Var på hoppträning med Dansa idag. Dom är så himla duktiga, kika in på Linas blogg och kika på filmer!
Me & Dansa
 
Me & The dogs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0