Lugn kväll i stallet

Väntade hela långa dagen fram till E slutade ikväll och åkte då till stallet. Jag mockade och E fixade hö och gjorde sedan allting med Winston förutom såret och broddarna. Sen gick vi ut i det vita landskapet och strosade runt. E red Winston och jag gick i närheten. Det gick superbra men det var sjukt halt under snön. Jag hoppas det är bättre underlag imorgon annars så vet jag inte om jag rider, då kanske vi tar en promenad eller nåt.
 
När vi kom tillbaka till stallet hade Lina Dansa ute på gången så vi slog oss ner ute på ladan och Winston är så himla cool och passade på att undersöka området och bara finnas med oss. Han är så mysig! Jag blir så himla glad sånna här gånger då han bara bevisar återigen att han är världens bästa häst. Först en lugn skritt tur (trots att jag vet att han har lite överskottsenergi just nu) med en nybörjare på ryggen och sen bara stå och vänta trots att all hans mat fanns i boxen och de andra hästarna är på andra sidan väggen. Jag är impad faktiskt. 
 
Mina killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0