Barbacka



Tog ut Winston på en lugn barbackatur idag. Pratade med alla vi mötte och strosade runt och bara mös. Jag älskar att rida barbacka. Fast jag fuskar och har en barbackagjord men jag tycker att jag känner hästen mycket mer utan sadeln. Himla mysigt!
 
Han blev rädd lite här och där idag. Plogar, traktorer och mycket rörelse ute på. Vårt stall bor ju i skotrarnasland nu också och det vet jag inte om Winston gillar direkt. Travade en sväng på asfalten mot kyrkan då var han som en sengångare i början och sen blev han riktigt fin och fartig. Fina fina häst! Idag fick han många morötter!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vad mysigt! :) Det var jättelängesen jag red barbacka faktiskt :P

Sv: Japp nu har vi köpt en rejäl och fluffig säng som jag tror man kommer sova riktigt gott i :)

Svar: Ni verkar ha lite galna hästar också så det förstår jag :P. Men hästarna i Edsbyn kanske funkar?! Så mysigt :)
Hanna

2014-01-11 @ 23:14:49
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0