Mål med Winston 2014

Har funderat hur mycket som helst vad jag ska ha för mål med ridningen och Winston. Kommer dock inte fram till så mycket mer just nu än att jag skulle vilja ha en bra känsla och slippa känna oro när jag ska ut och rida själv. Det tror jag dock är en inställning och inte något jag kan öva bort. Så jag tänkte att jag skriver en lista på det jag skulle önska hände under året.
 
* Att vi blir samspelta och att NH övningarna sitter som ett smäck. Min dröm är att kunna få honom att springa runt mig utan utrustning och ändå ha full koll på vad jag gör.
 
* Att vi hoppar ett hinder.
 
* Att han alltid kommer när jag ropar på honom i hagen.
 
* Att vi medverkar i någon typ av tävling eller utmaning(typ rida runt en sjö som Lina pratat om).
 
* Att vi går en NH kurs tillsammans.
 
* Att vi ska kunna rida en helt vanlig ridtur i alla gångarter.
 
* Att vi ska kunna rida alla gångarter barbacka.
 
Vi är påväg framåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0