Söta killen

Mockningen idag tog dubbelt så lång tid som i vanliga fall. Varenda muskel värkte men det var skönt att vara ute i friska luften en stund. När allt var klart och jag är påväg till bilen så tittar Winston upp långt bort i hagen när jag ropar hejdå och börjar gå hemåt. Jag gick in och hämtade morot och tog sedan Baltazar under armen och gick ut i hagen. Söta Winston var då vid diket och kom traskandes rakt mot oss. Vi kramades en stund och pratade om livet.
 
Efter ett tag uppmärksammar de andra hästarna oss och kommer hemåt även dom. Då tycker Winston att det blir jobbigt för Noa och Dansa vill ha uppmärksamheten så då åkte jag hem. Men jag blev himla glad i hjärtat att han valde att komma hem och mysa en stund!
 
Efter detta är knäppt blir de galna av att traktorn kommer och tokspringer ut på stora åkern och runt runt. Dansa bockade och sprakade bakut som en galning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0