Vardag

Försöker fylla mina dagar som vanligt. Idag började jag med gymmet, städa lägenheten och tvätta. Jag har så stor lägenhet nu så jag glömde städa sovrummet haha.. Skönt att allt är rent nu igen.
 
Jag hade lovat att hålla i Dansa när hon skulle få vaccination mitt på dagen. Jag hade i farten helt glömt bort att det innebar en spruta. Jag dog nästan, tänk om jag hade svimmat?! Dansa var jätteduktig och allt gick bra. När jag ändå var i stallet mockade jag 3 av boxarna så att vi slipper det ikväll när vi ska dit.
 
 Dansa och jag idag!
 
Efter stallet handlade jag lite och sitter nu helt utslagen i soffan. Om en timme åker jag återigen mot stallen och ikväll ska jag nog rida Winston och sen ska vi tolka i Lillstallet efter Bronzac. Jag lär vara ännu tröttare när jag kommer hem. & kanske ännu gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0