Kom upp på bryggan

OKej ni vet ju att jag ibland bara får en uppenbarelse när jag lyckas med någonting som jag inte klarat av förut. I söndags hände det igen. Alltså jag är så löjligt glad för det här haha. Det är ju en grej som typ alla människor klarar av MEN JAG har aldrig klarat av det. Jag kunde känna i kroppen hur det skulle kännas då jag ramlade rakt ner i vattnet igen med ett plask innan jag ens kommit fram till bryggan. Det sitter så djupt, alla mina misslyckanden.
 
Det jag lyckades med var att vara i vattnet och sedan hoppa upp med överkroppen på bryggan och kravla mig upp. Alltså ni vet sådär som folk gör i almänthet utan att tänka på att de verkligen lyckas ta sig upp. När jag var liten kommer jag ihåg att jag aldrig kom upp på flytbryggor och sånt som inte hade stege utan fick vara kvar i vattnet runtomkring.
 
Det här var inte snyggt på något vis utan man kan nog jämföra mig med en strandad val. Men känslan när jag insåg att jag inte skulle plumsa tillbaka var så sjukt härlig. Jag låg ett tag där med höftbenen på bryggkanten och benen i vattnet för jag visste inte hur jag skulle ta mig vidare. Men så kravlade jag mig upp och jag kom verkligen upp.
 
Vart? Vevlinge
När? Söndag 20/7-14 typ kl 21.00
Glad? Skojjar du, jag var så lycklig att jag dansade nått steg på bryggan och gick leende hela kvällen! Plus att jag skickade skryt sms till mina bästa vänner. 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Nu är jag sårad i själen. Jag fick smset dagen efter. Betyder det att jag ligger i en lägre kategori?!!!!

Svar: Det fick ni båda!
Hanna

2014-07-24 @ 00:39:28
URL: http://olina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0