Dagens ridtur

Jag hade ju längtat till denna ridtur och så blev den ganska platt. Alltså jag vet inte men Winston kändes bara så himla ingenting. Det är en sån häst jag vill ha?! Jag vet inte riktigt vad vi gjorde idag, vi bara red liksom. Dansa dansade lite vid de nyutsläppta fåren annars så var det rätt händelselöst. Winston var dragig i munnen och hängde sig i handen i traven och jag orkade inte rida till det ordentligt. Allting hänger nog ihop med att jag har ont idag, knät är inte bra tyvärr och det påverkar min ridning mer nu när jag är van att kunna rida mer med benen. Det var egentligen ingenting som gick dåligt idag och känslan var helt okej. Det allra bästa med dagens ridtur var att Winston brydde sig inte ett dugg om vad Dansa pysslade med där bakom haha.. som jag har längtat dit liksom!! Hon var ändå rätt trippig idag och full med energi :)!
 
Ja ibland har man helt enkelt bara en vanlig ridtur utan det där lilla extra. Imorgon är det hoppträning för det här lilla trollet nedan och E ska rida Winston medans jag går mina kilometrar. Jag ska rida den andra hästen imorgonbitti så jag får ju rida ändå.
Lina lånade kameran en dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0