Somrig kväll

Idag gick jag intro på mitt sommarjobb och det kändes kanon. Kände mig så insatt att jag gick hem 2 timmar tidigare än vad det var tänkt. Så Baltazar och jag har haft värsta bonding dagen och lekt massor ute i det varma vädret.
 
När Lina slutade åkte vi till Lillstallet och jag red Winston en sväng ut på E. Han var inte på topp idag, hade nog lite träningsvärk. Lite seg men ändå glad. Han blir lätt lite så när han måste gå ifrån sina älskade människor också haha.. Men vi red lite i alla gångarter och han är verkligen en så fiiin häst!

Lina hade lånehundar ;)
 
Ska komma ihåg nu att han känns inte alls sådär klumpfotad som han gjorde i slutet av förra skoningen. Hoppas att det beror på dessa grövre skor. Väldigt skönt i vilket fall som helst att han inte känns så ojämn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0