Fuck it

Jag är lite i chock och irriterad på mig själv. Jag har blitt tjockare. Mina byxor sitter tajt och det stör mig så inihelvetes mycket och jag fattar inte varför jag inte har känt av detta på kroppen. Eller jag har ju tyckt att min kropp har vart otymplig och tung den senaste månaden typ men jag har tänkt att det beror på dålig kraft i ryggen och kroppen överlag. Skitsamma nu är det fan hög tid att återta kontrollen. Imorgon ska jag väga mig för första gången på länge och så ska jag gå ner 7 kilo till jul.

 
Planen
Träna pass 2 gånger per vecka.
Äta strikt LCHF
Gå promenader 5 gånger per vecka.
Göra 333 situps per vecka.
Yogapasset varje dag.
 
Sen ska jag försöka mocka och fixa hela stallet så ofta som möjligt. Rida som vanligt dvs 5 gånger per vecka. Denna plan ska jag hålla fram till jul. Det klarar jag. Jag har inget val. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0