Kämpa

Min handled har fått fnatt, den gör så jävla ont. Jag har inte haft riktig värk i den på flera veckor och då senast var det i typ några timmar. Nu värker den så att tårarna rinner trots Voltaren. What the fuck is the problem?!

Idag har jag haft en riktig stalldag. Åkte till stallet mitt på dagen och mötte upp Linda som var snäll och kom och red Noa medans jag gick med Lukas och hundarna. Vi var ute i en timme och en kvart haha.. Det trodde jag aldrig men det blev så lång tid till slut. Vi red skrittrundan runt Hälla. Alla hundar, hästar och människor skötte sig utmärkt!
 
Laddar

Visa på Instagram

 
Tillbaka i stallet mockade jag och donade lite innan Lina kom. Jag hade tagit in hästarna så det var bara att fixa i ordning dom och rida iväg. Vi red ut mot E en kortis och sen runt Ladugården och Skolbacken. En soft runda på världens finaste hästar som vanligt. Winston är så himla kul att rida nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0