Back on the back

Winston var idag heeelt ohalt! Jag jublade av lycka inombords när jag inte kändes ens uns knaggel när vi var ute och skrittade. Winston var dock sitt piggaste jag och man kände riktigt energin bubbla runt i kroppen på honom så ibland fick han in lite fina trippningar i passage. Han är så snygg när han är såhär men han känns även bra nog mycket större och det är lite läskigt.
 
Lina kom och vi sprang med honom och såg inget, nada, nisht halthet. Vilken lättnad. Nu hoppas vi att han fortsätter så och blir igång igen utan bakslag. Han tyckte att det var så himla roligt att vara ute idag. Så fort jag kom till stallat så ställde han sig vid grinden och väntade på att bli hämtad, det händer inte annars. Näe idag var han taggad och det märktes även när jag gjorde i ordning honom då han trampade runt och nästan smet ut två gånger. Han är roligt denna herre!!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Fast han har ju vart ohalt sen senast i torsdags, kanske tidigare med eftersom vi inte kollade på några dagar :)

2014-09-08 @ 23:22:01
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: MalinKalin

Härligt att han känns bra igen :)

2014-09-09 @ 21:51:34
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0