Beroendeterapeut

Jag är utbildad beroendeterapeut men har inte jobbat som det på flera år. Just nu söker dom en beroendeterapeut i Bollnäs. Personen ska jobba med uppsökande verksamhet och motiverande samtal. Det är nog den allra allra bästa delen i hela jobbet. Det roligaste!
 
Jag tror att jag skulle vara grym. Uppsökande verksamhet skulle passa mig perfekt. Jag har tänkt att det gått för lång tid sedan jag jobbade inom området men jag ger det nu en chans. Jag känner mig starkare och är en bättre människa nu än då vilket är ett måste om man ska jobba inom detta område. Satan så spännande det skulle vara. Nu är det sökt. 
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Håller tummarna för att du får det :D

2014-09-09 @ 21:48:49
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Det skulle vara bra jobb för dig och inte minst för de som skulle få träffa dig! håller tummar och tår, lycka till! Mamma

Svar: Tack!!
Hanna

2014-09-10 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0