Lättad

 
Winston min älskade häst!! Jo för jag älskar min häst och jag tror och kommer att fortsätta tro att hästar gillar vissa människor mer än andra. Läste på en blogg idag att vissa upplever att hästar inte har känslor. Tur då att jag har känslor för oss alla ;).
 
Winston var ohalt idag!! Det är en skräckblandad förtjusning jag känner för man vet aldrig om det är över helt eller om det kommer att komma tillbaka. Men just nu ska jag försöka njuta av att han faktiskt inte såg ett dugg halt ut. Jag har köpt en stor påse morötter som jag pular i honom flera stycken av varje dag. Sen så pysslar jag såklart om honom som vanligt, bara det att vi inte rider eller promenerar något.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu håller vi alla tummar vi har (vi håller tårna också , det kan ju inte skada!) att han fortsätter vara ohalt! :))

Svar: Verkligen :)
Hanna

2014-09-04 @ 23:42:24
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: My

Jätte trevlig blogg och fin header, gjort den själv? Kram M

Svar: Tack :). Japp det är bara en helt vanlig bild som jag inte gjort någonting med men jag har lagt in den själv !
Hanna

2014-09-10 @ 09:53:11
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0