Lånehäst

Lina skulle ut och rida Bronzac idag så då fick jag låna Tage en sväng. Så himla kul att rida på någon annan häst än sin egen. Men gud va hemmavan man blir sin också. Tage är hur snäll som helst men jag upplevde honom något pigg idag. Jag var aldrig rädd men han är ju helt annorlunda än Winston. Winston kan jag liksom prata lite lugnt med så lyssnar han haha.. Tage måste man ju rida rätt för att få som man vill vilket jag inte kan så vi hängde mest på Lina och Bronzac. Vi galopperade två sträckor också och jag behövde inte göra någonting för att få honom att gå framåt haha.. Ovant! Himla inspirerande och mysigt var det iaf och kul att få hänga med på en runda med Bronzac också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0