Hemmakväll

Sitter i min nystädade lägenhet och funderar på hur jag ska lägga upp dagen imorgon. På lördag är det tävling och vi ska iväg väldigt tidigt vilket gör att jag vill få sova hur länge jag vill imorgon. Men 13.30 ska jag hämta upp killarna och vi ska hitta på något skoj är det tänkt. På kvällen ska jag umgås med Anna och kanske käka räkor?! Är sjukt sugen på skaldjur! Jag hinner nog stallet på 2 timmar på förmiddagen. Så om jag åker 10.30? Eller om jag rider efter tävlingen på lördag? Men vill jag verkligen inte rida imorgon? Kanska kan rida imorgon OCH på lördag? Mmm lite så går mina tankar nu..
 
Har ni sett att det är REA på Röhnish?? 70% Love it! 
 
Sett min nya header? Har velat bytt ett tag men inte orkat ta tag i det men nu fick jag ju en urhärlig bild som symboliserar det jag strävar efter väldigt bra. Harmoni, naturen, lugn och glädje!
 
Dax för en ny fotoshoot snart va Lina & Linda?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin header!

Svar: Tack :)
Hanna

2015-08-23 @ 21:29:42
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0