Maja

Fick äran att hänga med och rida en häst som Sofie har hemma. En super tjock och fin bruksnordis. Hon blev helt knäpp första gången jag träffade henne, hon pep och flämtade. Men lördags var hon lite coolare när vi pysslade i ordning inför ridturen.
 
Det var ganska underligt att rida den minsta hästen haha.. Hon var snäll men väldigt kvick och pigg motför W vilket är ovant men i slutet tyckte jag ändå att vi hade hittat varandra lite. Det blir lätt att jag jämför med W eftersom det är honom jag har till vardags. Hon kändes dock coolare än Gubben som jag red förut någon gång. Men det är himla ovant att inte kunna ta i tyglarna riktigt utan att hon tror att vi ska springa. Vill jag flytta med skänkeln så vill hon öka så då kommer träden ännu fortare haha.. Nämen hon är verkligen en super härlig häst och med ett sjukt roligt Goo i.
 
Vägarna är helt underbara med stigar, grusvägar och sandvägar i skogen!
Sadeln gled runt en del och som man ser på bilden var den helt sned precis här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0