Måttfredag

Jag tänker börja mäta mig igen här i bloggen. Vågen är ju viktig! Så är även styrkan och måtten så därför lägger jag till måttfredag. Tänkte att jag skriver måtten varannan fredag för att det ska ha möjlighet att hända massor. Har inte mätt mig idag men jag skriver startmåtten!
 
Startmått
Magen: 110
Bröst: 106
Under bröst: 100
Tjocklår: 70
Arm: 33
 
Mål
Magen: 88
Bröst: 99
Under bröst: 89
Tjocklår: 61
Arm: 30
 
Motivation är denna vecka är att komma i och kunna böja mig åt alla håll i mina helskodda täckbrallor!
 
Tajt för en tjockis.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skippa täckbrallor och köp en ridkjol ;) SKITBRA!

Svar: Jaha men rider du i det?
Hanna

2015-02-06 @ 19:51:41
URL: http://tinatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0