Hello hello

Alltså livet känns så himla bra just nu. Eller jag försöker tänka positivt och lösa saker på en gång och sluta vara så bekväm och seg. Njuta av nuet! Tror jag har lyckats rätt så bra den här veckan. Har verkligen gjort det bästa i alla situationer som dykt upp.
 
Idag red jag och Lina ut på en skritt runda med våra kära hästar. Winston var helt sömnig i stallet och det visar absolut nada om hur han kommer vara på ridturen. Han var riktigt allert idag och mina ben var också ganska pigga vilket gjorde att vi fick en riktigt behaglig ridtur även om vi bara skrittade. Vid Annikas hus fick han nå fnatt och drog iväg något språng i galopp. Dansa som gick först var hur cool som helst och fattade knappt att vi gjorde något bus där bakom. Sen ville Lina vända vid tåget och då kom jag på den fantastiska idéen att rida runt en åker på en väg som går där. Jag vet ibland inte vart jag får mina fina idéer. Men det gick kanon och Lina gillar den nu lite mer än mig haha.. 
 Foto www.lindabj.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0