Sista dagen som hästänka

Imorgon kommer Lina hem från sin semester i norrlandet. Det har vart rätt så roligt att pyssla om alla hästar varje dag. Jag har verkligen tagit mig tid i stallet dessa dagar. Jag har även aktiverat Noa en del och Dansa har jag bara pysslat med inne i stallet förutom en promenad idag. Linda var imponerad av hur bra hon sköter sig, hon erbjöd sig även att ta henne när jag ville vända vid haghästarna och inte gå förbi. E gick med Winston och herregud vad seg han är att gå med. Dansa spatserar på och är nyfiken på allt på ett härligt sätt.
Har fått ridsällskap av Linda två dagar och det är ju lite lyxigt. Idag red vi till sågen med lite mer fart än igår. Winston var taggad och piggelin och valde höger galopp 2 gånger trots att jag tog vänster. E gick efter med Baltazar och när vi möttes på hemvägen så bytte vi så jag gick med Baltazar. E red helt själv hela tiden och travade till och med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0