Vikten - 3kg

Jag ska gå ner 19 kilo i år, 10 av dom innan den 23 april. Uppdaterar med ett inlägg för varje kilo som försvinner. Förhoppningsvis kommer det bli minst 19 inlägg år 2015. Det var lite allmän info för dig som inte läser min blogg hela tiden.
 
Jippi! Det går riktigt bra nu. Good för jag behöver det. 3 kilo av de 19 planerade är nu borta. Helt utan stunder av hunger. Bara av att ha ätit riktigt god mat. Frysen är fortfarande ganska full och det underlättar så att jag äter riktig tillagad mat. Har ibland med mig ostbitar om jag inte vet när jag kommer hem nästa gång.
 
Ingen träning men ridning båda Två dagarna detta kilo tog på sig att försvinna.
 

Kommentarer
Postat av: Bitta

Härligt Hanna! <3

2015-01-26 @ 17:32:49
Postat av: Helena

Härligt! Tror det kommer gå galant :) Va fuskigt att du var och snusa bebis!!! Tur jag har en egen att snusa på :)

2015-01-26 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0